i ♥ you
ܔܜܔᗩƪѺѻѺѻѺѻᘉܔܜܔ
ılıllılıll ♫♪یهـ آبانے مخاطبــــ خـاص کســےنیـسـت خواستـِــ همه مخاطبـــ هاسـت...♪♫ ılıllılıll
برچسب:,
i ♥ you

 

 

نگاهت هر قدر هم که دور باشد آرامم میکند
 
و آوایی آمدنت را در گوشم زمزمه . . .

چقدر رسیدنت را دوست دارم . . .

آغوشم در ازدحامِ سرمای تنهایی تنها برای “تو” هنوز گرم است . .
 
 
.
 
 

دستانت که مالِ من باشد

هیچکس مرا دستِ کم نمي گيرد...!! 

 
 
 
 
اگر سرت رو روی سینه ام بگذاری

هیچ صدایی نخواهی شنید …

قلبِ من طاقت این همه خوشبختی رو نداره !
 
 
 
 
 

♥ مــے خواهم...♥
 
♥ اونقدر خودخواهانه بغلــــــــــــــــت کنم...♥

♥ که جاے ضربان قلبم روے تــــــــــــــــــــنت بمونه… ♥
 
 
 
 
 
بغض کنید ...

                    گریه کنید ...
 
دق کنید ...     

ولے با آدماے بے ارزش درددل نکنید
 
 


نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت10:13---20 فروردين 1393
دلتنگی من تمام نمی شود

همین که فکر کنم من و تو دو نفریم

دلتنگ تر می شوم برای تو


پـــژمــآن
ساعت17:13---19 فروردين 1393
بودنش عادتی است عین نفس کشیدن!

"""""خدا را میگویم"""""""

همیشه همراهت .......


لایکــــــــ ممنون


الناز
ساعت18:50---18 فروردين 1393
تـمـام اصـل هـاے حـقـوق ِ بـشـر را خـوانـدم

و جـاے یـڪ اصـل را خــالـے یـافـتـم

و اصـل دیـگـر ے را بـﮧ آטּ افـزودم

اصـل ِ سـے و یـڪـم :



هـرانـسـانـے حـق دارد هـر ڪـسے را کـﮧ مے خـواهـد دوسـﭞ داشـتـﮧ بـاشـد !


لایکـــــــــــــــــــــــــ


رامیـטּ
ساعت15:33---15 فروردين 1393
لايــــــــك داري هوارتااااا
سلاااااااااااااام داداشی جونم ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ || ܔܜܔↁ〇Ḱᖺᓰ ܔܜܔ